Психологічна робота зі стресом

Психологічна робота із стресом.
Допомога постраждалим у надзвичайних та складних ситуаціях.
У курсі представлені різнобічні трактування феномену стресу, аналіз психічних реакцій постраждалих на стресори, надзвичайні ситуації та конкретизовано індикатори психічного благополуччя чи психічних проблем.
Представлено комплексну програму вивчення стану постраждалих у стресових ситуаціях, яка включає:
‒ покроковий аналіз впливу стресорів на психологічний стан;
‒ діагностичний комплекс диспозиційних показників поведінки у стані стресу (приховані та явні маркери типу поведінки у стресових ситуаціях);
‒ інструменти аналізу психічного стану (бланки індикаторів психологічних та психічних проблем згідно з Disorders специфічно поєднані з stress 06 блоку ICD-11, що узгоджуються з критеріями розладів, пов’язаних з травмою або стресом у DSM-5).
Наведено практики психологічного втручання, що забезпечують поетапну зміну способів реагування на стресори завдяки збагаченню знань та операціоналізації навичок його подолання.
 ДЛЯ КОГО?
Курс буде корисним у консультативній та діагностичній роботі психологів, соціальних працівників та інших фахівців, які беруть участь у наданні допомоги постраждалим у надзвичайних та складних ситуаціях.
___________________________________
Тривалысть:  6 вебінарів  19:00-20:30 
Початок занять: 19 листопада 2024 р
Вартість: 2400 грн.
Місце проведення: онлайн
За результатами проходження курсу видається сертифікат
___________________________________
Деталі програми можно уточнити: за телефоном: +38(095) 781-26-87 (Viber, Telegram)
или е-mail: m.education.iar@gmail.com
ПРОГРАМА КУРСУ
Блок 1 
Аналіз стресового досвіду та психосоціального станунализ стрессового опыта и психосоциального состояния 
  • теоретичний екскурс з трактування феномена стресу: напрями вивчення стресу; фази-стадії «адаптаційної активності» до стресу, субсиндроми стресу, класифікація стресорів, форми стресу, психологічні показники стресостійкості, типи поведінки А, В, С, Д, аналіз диспозиційних показників поведінки у стресі
  • психічні реакції постраждалих на надзвичайні ситуації, пристосувальні механізми ВНС, стратегії поведінки у стрес, стадії реагування організму на стрес.
Платформи перетину психологічної та психіатричної сфер, індикатори стану психічного благополуччя (по ICD-11, DSM-5), індикатори блоку 06 Психічні, поведінкові чи нервові розлади – Mental, behavioural or neurodevelopmental disorders ICD-11, симтоми , аналіз психічного благополуччя постраждалих у складних ситуаціях, бланки індикаторів психологічних та психічних проблем для діагностичної роботи психологів причини стресу
  • обробка комплексної програми (за досвідом слухачів)
Блок 2 
Психологічна технологія розвитку готовності до конструктивної поведінки в надзвичайних ситуаціях
  • зміст та основні етапи психологічної технології. Етап превентивної дії (первинна, вторинна, третинна превенції).
  • Фаза I «Концептуалізація та психоутворення».
Налагодження контакту, конкретизація міри виразності психологічних проблем, визначення ресурсів оволодіння стресом
  • Фаза II «Придбання та відпрацювання навичок»: ознайомлення з репертуаром паліативних та інструментальних навичок подолання стресорів та зменшення тривожності
  • Фаза ІІІ «Застосування навичок, профілактика рецидивів». Використання поведінкових, когнітивних технік тощо. для опрацювання конструктивної поведінки у стресових ситуаціях. Навички оволодіння стресом.
_______________________________
ВИКЛАДАЧ КУРСУ
Довгань Наталія Олександрівна -
доктор психологічних наук.

Автор біля 100 публікацій, з них 40 статей у наукових виданнях та 50 опублікованих праць апробаційного характеру. 
Автор розділу у практичному посібнику «Готовність до надзвичайної ситуації: виміри конструктивності», методичних рекомендаціях щодо надання першої психологічної допомоги в надзвичайних ситуаціях.

______________________________

Отправить заявку или задать вопрос